Het PSV Museum is een online initiatief van het ED, in aanloop naar het 100-jarig jubileum van PSV. Dankzij de hulp van PSV-supporters uit heel Nederland zijn er onder meer oude toegangskaarten en seizoenkaarten, sjaals en vaantjes van historische wedstrijden en programmaboekjes te bekijken.
Het beeldmerk dat voor het PSV Museum is ontworpen, werd gebruikt in alle uitingen van het museum in de krant en online.
BEELDMERK PSV MUSEUM
MAART 2013
Alle pasgeboren baby'tjes uit de regio Zuidoost-Brabant in één overzicht plaatsen. Dat deed het Eindhovens Dagblad met ED Baby.
Het beeldmerk dat voor ED Baby is ontworpen, werd gebruikt in alle uitingen. Van artikelen en advertenties in de krant tot banners online.
BEELDMERK ED BABY
JANUARI 2013
Hulskes Antiek in Oisterwijk is gespecialiseerd in strakke, antieke leefmeubelen.
Het visitekaartje is ontworpen aan de hand van de 3 kernwaarden: luxe, stijlvol & kwaliteit.
VISITEKAARTJE HULSKES ANTIEK
DECEMBER 2012
Een verfrissende lunch bij mooR of Villa Couvert, voor u en uw auto. Autocleaners haalt uw auto op wanneer u wilt gaan lunchen en voorziet deze van een carwash behandeling.
Deze flyer van Autocleaners lag zomer '12 op de terrassen van mooR en Villa Couvert in Oisterwijk.
FLYER AUTOCLEANERS
MEI 2012
KookKanjers, een online receptenwedstrijd voor fanatieke thuiskoks. Georganiseerd door het Eindhovens Dagblad in samenwerking met Allrecipes.nl.
Het beeldmerk van deze receptenwedstrijd moest de logo's van het ED en van Allrecipes.nl combineren. Het werd gebruikt in alle uitingen van de wedstrijd, print en digitaal.
BEELDMERK ED KOOKKANJERS
JANUARI 2011
In december 2010 liet in Eersel een nieuwe zaak van zich spreken: Restaurant Prikkelz. Het concept van de jonge chef-eigenaar Dirk Zwerts is gestoeld op passie, kwaliteit en verrassing.
Het logo is ontworpen aan de hand van de 3 kernwaarden: jong, verrassend & vernieuwend.
LOGO RESTAURANT PRIKKELZ
OKTOBER 2010