Mijn website is geoptimaliseerd voor gebruik op computer & tablet. Omdat je nu een smartphone gebruikt, kun je mijn werk niet bekijken.

Kom later nog eens terug, of neem direct contact met me op:
06 183 463 74
ERIKA@MASSUGEZ.NL
Het PSV Museum is een online initiatief van het ED, in aanloop naar het 100-jarig jubileum van PSV. Dankzij de hulp van PSV-supporters uit heel Nederland zijn er onder meer oude toegangskaarten en seizoenkaarten, sjaals en vaantjes van historische wedstrijden en programmaboekjes te bekijken.

Het beeldmerk dat voor het PSV Museum is ontworpen, werd gebruikt in alle uitingen van het museum in de krant en online.

BEELDMERK PSV MUSEUM

MAART 2013

Alle pasgeboren baby'tjes uit de regio Zuidoost-Brabant in één overzicht plaatsen. Dat deed het Eindhovens Dagblad met ED Baby.

Het beeldmerk dat voor ED Baby is ontworpen, werd gebruikt in alle uitingen. Van artikelen en advertenties in de krant tot banners online.

BEELDMERK ED BABY

JANUARI 2013

Hulskes Antiek in Oisterwijk is gespecialiseerd in strakke, antieke leefmeubelen.

Het visitekaartje is ontworpen aan de hand van de 3 kernwaarden: luxe, stijlvol & kwaliteit.

VISITEKAARTJE HULSKES ANTIEK

DECEMBER 2012

Een verfrissende lunch bij mooR of Villa Couvert, voor u en uw auto. Autocleaners haalt uw auto op wanneer u wilt gaan lunchen en voorziet deze van een carwash behandeling.

Deze flyer van Autocleaners lag zomer '12 op de terrassen van mooR en Villa Couvert in Oisterwijk.

FLYER AUTOCLEANERS

MEI 2012

KookKanjers, een online receptenwedstrijd voor fanatieke thuiskoks. Georganiseerd door het Eindhovens Dagblad in samenwerking met Allrecipes.nl.

Het beeldmerk van deze receptenwedstrijd moest de logo's van het ED en van Allrecipes.nl combineren. Het werd gebruikt in alle uitingen van de wedstrijd, print en digitaal.

BEELDMERK ED KOOKKANJERS

JANUARI 2011

In december 2010 liet in Eersel een nieuwe zaak van zich spreken: Restaurant Prikkelz. Het concept van de jonge chef-eigenaar Dirk Zwerts is gestoeld op passie, kwaliteit en verrassing.

Het logo is ontworpen aan de hand van de 3 kernwaarden: jong, verrassend & vernieuwend.

LOGO RESTAURANT PRIKKELZ

OKTOBER 2010